« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U stručnoj službi rade školske psihologinje i pedagoginje, a s njima surađuje i knjižničarka. Sve tri možete pronaći na drugom katu škole u lijevom krilu.
Uloga stručne službe je pružanje podrške u nošenju s različitim problemima, pomoć u učenju, preventivno djelovanje, provođenje raznih radionice, promicanje čitanja...
S kojim se problemima učenici svakodnevno suočavaju i kako im pomažete?
U posljednje vrijeme susrećemo se s teškoćama u organizaciji vlastitog učenja i vremena, ispitnom anksioznošću, perfekcionizmom, depresivnim smetnjama, problemima u vršnjačkim i obiteljskim odnosima, sukobima... S učenicima najčešće organiziramo individualne savjetodavne razgovore.
U prvom razredu obavezno radimo radionicu Kako uspješnije učiti, a u trećem Profesionalno usmjeravanja. Osim toga provodimo kreativne radionice te one na različite teme po potrebi...
Svake godine provodimo projekte vezane uz područje mentalnog zdravlja, od kojih smo za neke dobili i eTwinningovu oznaku kvalitete, a sudjelujemo i u projektima vanjskih suradnika, poput izvrsnog projekta studenata psihologije Mind the mind. Provodimo istraživanja o mentalnom zdravlju, radionice o ispitnoj anksioznosti, izrađujemo videolekcije i druge materijale o nošenju sa stresom i problemima, organiziramo edukacije o mentalnom zdravlju za nastavnike, a planiramo i dodatne aktivnosti poput educiranja učenika za pružanje vršnjačke podrške. Smetnje mentalnog zdravlja u Trećoj nisu tabu tema, i svi učenici se, osjete li potrebu, mogu s povjerenjem obratiti svojim razrednicima i školskoj psihologinji. I na ovim stranicama imamo dio posvećen mentalnom zdravlju.
Fakultativna nastava psihologije je namijenjena zainteresiranim učenicima četvrtih razreda i predstavlja širenje znanja iz psihologije stečenih redovnom nastavom kroz pripremu i provedbu psihologijskih istraživanja i druge aktivnosti. Kako smo ove godine proveli veliko istraživanje mentalnog zdravlja naših učenika, za iduću godinu planiram edukaciju učenika za pružanje vršnjačke podrške, kao i radionice o nošenju sa stresom, mindfulnessu i drugim tehnikama opuštanja.
U samo dvije godine, koliko provodimo eTwinning projekte, sudjelovali smo u ukupno deset projekata, od kojih su neki završeni, a neki još traju. Dio tih projekata su međunarodni, pa smo kroz njih omogućili učenicima suradnju s njihovim vršnjacima iz drugih država, bilo uživo, bilo online. Projekti koje provodimo su raznoliki – imamo projekte vezane uz mentalno zdravlje, književnost, poticanje čitanja, dramsku umjetnost, strane jezike, STEM područje, čak i kuhanje. Svatko u njima može pronaći nešto za sebe. Takvi su projekti od iznimne važnosti jer omogućavaju učenicima bavljenje aktivnostima u skladu s njihovim interesima, upoznavanje vršnjaka iz drugih država, jačanje komunikacijskih, tehnoloških i drugih kompetencija, a omogućavaju i usvajanje novih znanja na moderan, zanimljiv način.