« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | e | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ovdje moete pronai nastavne materijale koje su za vas pripremili profesori Hrvatskoga jezika u III. gimnaziji.
Dijeljenjem nastavnih materijala i primjera dobre prakse elimo pomoi kolegama u planiranju nastavu, ali i omoguiti uenicima da neke lekcije u svakom trenutku mogu pronai i na internetu.
Na ovoj poveznici moete pronai nove upute za pisanje eseja na maturi (nov nain pisanja nakon reforme):
https://www.youtube.com/watch?v=BiCFpDlU3wY&t=15s
Ishodi iz Kurikula:
SŠ HJ A.3.4. Uenik piše upuivake i raspravljake tekstove u kojima ostvaruje obiljeja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i eljenim uinkom na primatelja.
SŠ HJ B.3.2. Uenik usporeuje knjievne tekstove iste teme ili anra na sadrajnoj i izraznoj razini i tumai reprezentativnost knjievne vrste u razliitim knjievnopovijesnim razdobljima.
SŠ HJ B.3.3. Uenik interpretira knjievne tekstove s obzirom na knjievnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
Na ovoj poveznici moete pronai upute za pisanje saetka na maturi:
https://www.youtube.com/watch?v=joKEOFMERhM&t=2s
Ishodi iz Kurikula:
SŠ HJ A.2.4. Uenik piše izlagake tekstove u kojima ostvaruje obiljeja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i eljenim uinkom na primatelja.
SŠ HJ C.2.1. Uenik prosuuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje ivotnoga stila primatelja.
Uenici 1. f razreda, s prof. Majom Ili Makar, proveli su sat hrvatskog jezika izvan uionice u vrlo zanimljivom društvu. Naime, u etvrtak, 19. listopada, u Knjinici S. S. Kranjevia razgovarali su s knjievnikom Damirom Karakašem o njegovu radu, odrastanju u Lici, a uli su i mnogo zanimljivih podataka o studiranju u Zagrebu i ivotu u Parizu. Povod ovom susretu Mjesec je hrvatske knjige, ali i injenica da je Karakašev roman Sjeanje šume na popisu izbornih lektirnih djela. Upravo se uz taj roman vezala veina uenikih pitanja. Zanimalo ih je koliko situacije iz romana imaju veze sa stvarnim Karakaševim ivotom, ali su traeni i savjeti, ne samo o lektiri i knjievnosti, nego i o ivotu koji je pred njima. Osim toga, neki su dobili i svoju karikaturu na licu mjesta jer je ovaj svestrani umjetnik demonstrirao kako je zaraivao u Parizu, pišui, crtajui i svirajui.
Marija Miloš, 1.f