« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Od školske godine 2015./2016. III. gimnazija uključena je u pilot projekt razvoija nove platforme Hrvatske mreže škola koje promiču zdravlje (SHE platforma). Projekt zajedno provode HZJZ i AZOO. Osnovna ideja je da cijela škola na strukturiran i sustavan način obraća pažnju na zdravlje i dobrobit učenika i školskog osoblja kao dio plana škole.
I ove smo godine od 7. do 11. travnja 2025. obilježili Tjedan zdravlja. Na satovima razrednih zajednica prezentacijama o zdravlju, plakatima na hodnicima, radionicom prve pomoći, mjerenjem tlaka i vida učenicima tijekom velikog odmora.
U Tjednu zdravlja održane su i dvije radionice za nastavnike. Radionica koja je održana 11. travnja sastojala se od predavanja s temom Muzikoterapija; benefiti glazbe za mentalno zdravlje (održale su ga profesorice Ivana Delač i Martina Krajnović) i praktičnog dijela s temom Orffov pristup (pokret, body percussion, Orffov instrumentarij...) koji je vodila profesorica Martina Krajnović.
Drugu radionicu održala je 12. travnja profesorica Marina Ostović koja je se nastavnicima vježbala različite tehnike disanja.
Kao i proteklih godina, učenici i nastavnici III. gimnazije sudjelovali su u obilježavanju manifestacije „Dan stare Pešče“. Osim sportskim aktivnostima, predstavljanju škole pridružio se aktiv prirodoslovlja pod vodstvom nastavnica Ivane Jerković i Mateje Miklečić Hendelja, zajedno s učenicama 2.d razreda (Tara G. i Sara D.), 3.e razreda (Ena D., Korina T. i Marija P.) i učenicom 3.f razreda (Ira Đ.). Učenice su prigodnim aktivnostima, igrom razvrstavanja otpada, one najmlađe upoznale s načelima „Zero waste“ koncepta te važnosti održivog razvoja. Također, korištenjem digitalnog alata „Wordwall“ posjetitelji štanda mogli su ispitati vlastito znanje o poznavanju prehrambenih vrijednosti različitih namirnica te njihovom utjecaju na vlastito zdravlje. Sudjelovanjem na manifestaciji prikupili smo i odgovore zainteresiranih mještana za projekt „SAVE – ekološki i društveni problemi grada“ u koji smo se uključili početkom nastavne godine. Naravno, našli smo vremena za obilazak i drugih predstavnika, sklopili nova prijateljstva i odlično se zabavili!
U Europskom tjednu mobilnosti potaknuli smo učenike da jedan dan prate svoje ostvarene korake. Ukupni pobjednik je 1.c razred koji je imao najviše prosječnih koraka, čak 22247! Dodatno je i njihova razrednica Ema Došenović taj dan napravila 23001 korak, što nije uračunato u uspjeh razreda, ali vrijedi pohvaliti. :) 2.a razred je ukupno napravio najviše koraka, ali prosječni koraci su im 17716, što je manje od 1.c razreda. Pobjedničkom razredu su ravnateljica i pedagoginja danas uručile primjerenu voćnu nagradu za ohrabrivanje zdravih životnih stilova. :)