« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Vida Ćurčić 3. F
Probna matura i poanta njenog provođenja jedna je od aktualnih tema tekuće školske godine. Raspravljalo se o njenoj smislenosti, odnosno funkcionalnosti i autentičnosti. Svaki je akter priče imao svoje dileme i sumnje, no bez obzira na njih, sve su škole bile primorane provesti probnu maturu među trećim i četvrtim razredima.Trenutno je u fokusu problem samih srednjoškolaca- hoće li težina (lakoća) probne mature potaknuti učenike na rad ili će izazvati kontraefekt? Vježbanje samog procesa otvaranja ispita dobro je došlo svim biserima koji sa žarom odbijaju poslušati i napraviti što im se kaže. Nakon što su vidjeli i prošli cijeli proces, učenicima će isti postupak na pravoj maturi biti znatno ležerniji. Problem nastaje oko samog ispitnog sadržaja. Profesori su se nadali da će učenici, zaprepašteni rezultatima, trgnuti i krenuti učiti, no nerealna jednostavnost ispita mogla bi uzrokovati baš suprotno.Mišljenja su svakako podijeljena i argumenti su valjani, a evo što o probnoj maturi misle učenici III. gimnazije: „Iako se na početku činilo kao nepotrebna i glupa ideja, probna nas je matura ipak pripremila na stres s kojim ćemo se susresti iduće godine“- Tena Triska, 3.d „Jedina zapravo korisna stvar bila je vježba otvaranja paketića, ali i to što smo otprilike mogli vidjeti kako stojimo s gradivom.“- Patricia Pavleković, 4.d