« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Cilj je projekta bio usvojiti jedan odgojno-obrazovni ishod kroz zajednički sat na kojem će učenici zajednički istraživati fizičke pojave. Odgojno-obrazovni ishod aktivnosti: Istražuje ovisnost perioda matematičkog njihala o amplitudi, duljini njihala, masi utega i o akceleraciji sile teže s pomoć računalne simulacije ili izvodeći učenički pokus.
Blok sat održan je 15.12.2021., a sudjelovali su učenici 3. e razreda naše škole i 3.5 škole partnera Gimnazije Andrije Mohorovića Rijeka, a satom su koordinirale njihove profesorice Anđela Gojević i Patricija Nikolaus.
Na zajednički sat škole su se povezale pomoću platforme Zoom.
Učenici 3. e izvodili su istraživanje pomoću Phet simulacije, a učenici 3.5 vršili su mjerenja u laboratoriju vođeni istim listićem koji ih je vodio kroz istraživački usmjerenu nastavu. Nakon provedenih istraživanja usporedili su svoje rezultate i uz komentare došli do zajedničkog zaključka. Nakon toga istaknuli su prednosti istraživanja fizičkih pojava pomoću simulacije na računalu i izvođenja pokusa pomoću laboratorijskog pribora. Popunili su izlaznu anketu gdje se većina učenika izjasnila da im se sviđa ovakav zajednički sat i da bi željeli ponoviti takav sat.