« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Njemački jezik može se učiti kao 2. strani jezik u programu opće i prirodoslovno-matematičke gimnazije (2 sata tjedno).
Učenici četvrtih razreda III. gimnazije priključili su se obilježavanju Europske godine mladih.
Tijekom studenoga i prosinca 2022. učenici četvrtog razreda III. gimnazije aktivno su se uključili u obilježavanje Europske godine mladih na nastavi njemačkog jezika, u suradnji sa školskom knjižničarkom. Nakon što je školska knjižničarka održala uvodno interaktivno predavanje o međukulturnom razumijevanju i uz pomoć kraćih polaznih tekstova dala impulse za raspravu, učenici su razmijenili vlastite stavove o toj temi.
Usredotočivši se na zemlje njemačkoga govornog područja, sastavili su potom popis situacija iz svakodnevnog života u kojima međukulturno razumijevanje igra ključnu ulogu za izbjegavanje nesporazuma. Usredotočili su se na razlike, ali i sličnosti između života mladih u Hrvatskoj, Njemačkoj i Austriji te su razradili scenarije za seriju kraćih videozapisa na hrvatskom i njemačkom jeziku. Odabrani radovi uvršteni su u desetominutni videozapis pod naslovom Ähnlich und doch verschieden – verschieden und doch ähnlich (Slični, a ipak različiti – različiti, a ipak slični).
Učenici su se u svojim radovima dotakli teme punoljetnosti, ponašanja u javnom prostoru, germanizama u hrvatskom jeziku te ekološke osviještenosti. Videozapis je premijerno prikazan u školi u zadnjem tjednu prvog polugodišta, a planirano je njegovo prikazivanje i na Danu otvorenih vrata. Voditeljice aktivnosti u III. gimnaziji bile su školska knjižničarka Natalija Živković i profesorica Ivana Cvijović Javorina.