preskoči na sadržaj

III. gimnazija Zagreb

Login

U 100. godini...

Preporučujemo...

Kodiramo s eTwinningom

Kreativna lektira

Kreativna matematika

Smotra školskog filma

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Izdvojeno

      

    

Njemački jezik u III. gimnaziji

Njemački jezik može se učiti kao 2. strani jezik u programu opće i prirodoslovno-matematičke gimnazije (2 sata tjedno). 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Spielerisch lernen
Autor: Ivana Cvijović Javorina, 15. 12. 2021.

Na sastanku Stručnog vijeća stranih jezika 29. studenog 2021. profesorica Berislava Runje održala je interaktivno predavanje pod nazivom Spielerisch lernen – Spiel als Methode / Učenje kroz igru – igra kao metoda


Izvještaj sastavila: Berislava Runje, prof.

U okviru Erasmus + projekta profesorica je sudjelovala na stručnom usavršavanju za profesore njemačkog jezika „Metodika, didaktika i kultura“, od 4. listopada 2021. do 15. listopada 2021., u gradu Beču, te je podijelila stečena znanja i iskustva s ostalim profesoricama stranih jezika naše škole.

Tema predavanje je bila kako učiti na zabavan način odnosno uvođenje igre u nastavu kao metode učenja.

Poznato je da učenje kroz igru pozitivno utječe na motivaciju, a time i na proces učenja. Naravno, riječ je o igrama odabranim s ciljem razvijanja jezičnih vještina pri čemu se učenje jezika odvija kao dio socijalne interakcije.

Istaknuta je važnost razvijanja svih četiriju jezičnih vještina u nastavi, no naglasak je stavljen na vještine govorenja i pisanja.

Jedan od preduvjeta za uspješno svladavanje vještine govorenja je stvaranje opuštajućeg i motivirajućeg okruženja čime se potiče učenike na sudjelovanje u govornoj interakciji. To je moguće uvođenjem aktivnosti na bazi igre. U tu svrhu predstavljene su odgovarajuće igre:

Zick-Zack-Dialog, Skelett-Dialog, Rumpfdialog, Nonstop-Talking i Speed-Dating.

 Za poticanje i razvijanje vještine pisanja istaknuta je osobito važnost pripremne faze, „faza prikupljanja“ materijala/„Sammelphase“, npr.: izrada asociograma ili  clustering metoda, odgovori na W-pitanja, korištenje iskustva svih 5 osjetila, ali isto tako i primjena kreativnih igara kao što su Eisbrecher, Alltagsgegenstände mit Bedeutung, Gedichtformen - Akrostichon, ABC Gedicht oder Elfchen.

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju