« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Njemački jezik može se učiti kao 2. strani jezik u programu opće i prirodoslovno-matematičke gimnazije (2 sata tjedno).
U sklopu projekta Osnaživanje njemačkog jezika u obrazovnoj vertikali hrvatskog obrazovnog sustava, u kojem sudjeluju učenici III. gimnazije, objavljen je godišnji kalendar za 2021. s tekstovima na njemačkom jeziku.
U prosincu 2020. objavljen je kalendar za 2021. godinu, nastao kao rezultat uspješne suradnje učenika Osnovne škole Jelkovec, Osnovne škole Augusta Harambašića i III. gimnazije iz Zagreba u okviru projekta Hrvatskog društva učitelja i profesora njemačkog jezika Osnaživanje njemačkog jezika u obrazovnoj vertikali hrvatskog obrazovnog sustava / Stärkung der DaF-Vertikale im kroatischen Bildungssystem. Projekt je ostvaren u suradnji s Njemačkim veleposlanstvom u Zagrebu, uz potporu Ministarstva vanjskih poslova Savezne Republike Njemačke. Projektne aktivnosti za grad Zagreb vodile su profesorice Ivana Cvijović Javorina (III. gimnazija), Ljiljana Lepan Babić (OŠ Jelkovec) i Dinka Štiglmayer Bočkarjov (OŠ Augusta Harambašića).
Pod okriljem zajedničke teme Putovanje kroz moju regiju / moj grad (Eine Tour durch meine Region / meine Stadt) učenici su predstavili grad Zagreb kroz šest aspekata: povijest, geografska obilježja, jezične osobitosti, događanja, znamenitosti i jedinstveno obilježje. Vlastite su tekstove na njemačkom jeziku obogatili fotografijama, videozapisima i likovnim uradcima. U projekt su bili uključeni i učenici iz drugih gradova pa su svoje kalendare dobili i Ivanec, Koprivnica, Osijek, Rijeka, Split i Zadar.
Sudjelujući u ovom projektu, učenici nisu usavršavali samo svoje znanje njemačkog jezika, već im se kroz timski rad pružila prilika i za razvoj socijalne i komunikacijske kompetencije. Poseban je naglasak stavljen na podizanje svijesti o prednostima koje nudi znanje njemačkog jezika te na važnost znanja stranih jezika kao jedne od ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje prema preporukama Europske komisije.
Veseli nas što smo uspješno odradili ovu projektnu dionicu unatoč svim izazovima s kojima smo se protekle godine susreli i zbog kojih su neke projektne aktivnosti morale biti odgođene. Nadamo se da će ih u vremenu koje je pred nama ipak biti manje.
Frohe Weihachten und alles Gute im neuen Jahr!