« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Tijekom ove nastavne godine, u našoj se školi provodi veliko longitudinalno istraživanje „Ličnost, emocije i radna uspješnost nastavnika: dinamička perspektiva“ kojeg financira Hrvatska zaklada za znanost. Cilj projekta je istražiti osobne determinante radne uspješnosti nastavnika koja se reflektira u kvaliteti poučavanja te stupnju ostvarenosti obrazovnih ishoda kod učenika. Kako bi se ostvario ovaj cilj, u četiri navrata tijekom nastavne godine anketnim se upitnikom prikupljaju podaci od nastavnika i njihovih učenika. Nastavnici pritom procjenjuju svoje osobine ličnosti, emocije doživljene u relaciji sa svojim poslom te strategije koje koriste kako bi ih regulirali, a učenici motivaciju za učenjem i postignućem te percipiranu kvalitetu poučavanja. Sudjelovanje u istraživanju je dobrovoljno i anonimno, te su o njemu obaviješteni roditelji učenika koji sudjeluju.
Projekt je odobren od strane Etičkog povjerenstva Odjela za psihologiju Sveučilišta u Zadru, Ministarstva znanosti i obrazovanja te Agencije za odgoj i obrazovanje. Istraživački tim čini niz znanstvenika sa Sveučilišta u Zadru, Sveučilišta u Münchenu, Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilišta u Yorku, Hrvatskog katoličkog sveučilišta i Instituta društvenih znanosti Ivo Pilar.
Detalje o projektu možete vidjeti na web stranici projekta, a rezultati će se objavljivati i na Facebook stranici projekta.