preskoči na sadržaj

III. gimnazija Zagreb

Login

 

U 100. godini...

Preporučujemo...

Kodiramo s eTwinningom

Kreativna lektira

Kreativna matematika

Smotra školskog filma

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Izdvojeno

      

    

Istraživanja
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Istraživački projekt „Ličnost, emocije i radna uspješnost nastavnika: dinamička perspektiva“
Autor: Ivana Delač, 13. 5. 2022.

Tijekom ove nastavne godine, u našoj se školi provodi veliko longitudinalno istraživanje „Ličnost, emocije i radna uspješnost nastavnika: dinamička perspektiva“ kojeg financira Hrvatska zaklada za znanost. Cilj projekta je istražiti osobne determinante radne uspješnosti nastavnika koja se reflektira u kvaliteti poučavanja te stupnju ostvarenosti obrazovnih ishoda kod učenika. Kako bi se ostvario ovaj cilj, u četiri navrata tijekom nastavne godine anketnim se upitnikom prikupljaju podaci od nastavnika i njihovih učenika. Nastavnici pritom procjenjuju svoje osobine ličnosti, emocije doživljene u relaciji sa svojim poslom te strategije koje koriste kako bi ih regulirali, a učenici motivaciju za učenjem i postignućem te percipiranu kvalitetu poučavanja. Sudjelovanje u istraživanju je dobrovoljno i anonimno, te su o njemu obaviješteni roditelji učenika koji sudjeluju.

Projekt je odobren od strane Etičkog povjerenstva Odjela za psihologiju Sveučilišta u Zadru, Ministarstva znanosti i obrazovanja te Agencije za odgoj i obrazovanje. Istraživački tim čini niz znanstvenika sa Sveučilišta u Zadru, Sveučilišta u Münchenu, Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilišta u Yorku, Hrvatskog katoličkog sveučilišta i Instituta društvenih znanosti Ivo Pilar.

Detalje o projektu možete vidjeti na web stranici projekta, a rezultati će se objavljivati i na Facebook stranici projekta.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju