« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Istraživanje je provedeno u trima osnovnim školama (OŠ I. Kukuljevića, Belišće, OŠ J. J. Strossmayera, Zagreb i OŠ Gračani, Zagreb) i u četirima gimnazijama (II. gimnazija, Zagreb, III. gimnazija, Zagreb, Športska gimnazija, Zagreb i Gimnazija A. Mohorovičića Rijeka, Rijeka) od kojih su neke opće gimnazije, a neke prirodoslovno-matematičke gimnazije. Sudjelovalo je sve skupa 718 učenika. Od toga 117 učenika sedmih razreda, 124 učenika osmih razreda, 158 učenika prvih razreda općih gimnazija, 165 učenika drugih razreda opće gimnazije, 92 učenika prvih razreda prirodoslovno-matematičke gimnazije i 62 učenika drugih razreda prirodoslovno-matematičkih razreda.
Učenici su rješavali isti test koji je ispitivao usvojenosti odgojno-obrazovnog ishoda učenja FIZ OŠ A.7.1. Uspoređuje dimenzije, masu i gustoću različitih tijela i tvari, FIZ OŠ A.7.10. Istražuje fizičke pojave i FIZ OŠ A.7.11. Rješava fizičke probleme. Gustoća se spominje i u odgojno-obrazovnom ishodu učenja u drugim razredima gimnazije FIZ SŠ B.2.1. Primjenjuje zakone statike fluida. Na temelju toga očekivalo se da učenici drugih razreda najbolje riješe test jer su pojam gustoće još jednom istražili s još jednog aspekta, pa učenici sedmih razreda kad je uveden pojam gustoće, zatim u osmim razredima te u prvom razredu gimnazije.
Iz rezultata je vidljivo kako su test najbolje riješili učenici drugih razreda prirodoslovno-matematičke gimnazije tako da su rezultati u skladu s očekivanjem.
U našoj školi sudjelovalo je 45 učenika prvih razreda općih gimnazija, 94 učenika drugih razreda opće gimnazije, 49 učenika prvih razreda prirodoslovno-matematičke gimnazije i 48 učenika drugih razreda prirodoslovno-matematičkih razreda. To su učenici Jadranke Sabolek i Anđele Gojević koje su i autorice istraživanja.