preskoči na sadržaj

III. gimnazija Zagreb

Login

 

U 100. godini...

Preporuujemo...

Kodiramo s eTwinningom

Kreativna lektira

Kreativna matematika

Smotra školskog filma

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr e Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani dogaaji

Izdvojeno

      

    

Nastavni materijali

Ovdje moete pronai nastavne materijale koje su za vas pripremili profesori Hrvatskoga jezika u III. gimnaziji.

Dijeljenjem nastavnih materijala i primjera dobre prakse elimo pomoi kolegama u planiranju nastavu, ali i omoguiti uenicima da neke lekcije u svakom trenutku mogu pronai i na internetu.

Povratak na prethodnu stranicu Ispii lanak Poalji prijatelju
Sofoklo - Antigona
Autor: Ilija Barii, 14. 6. 2020.

Poveznice na nastavne filmove o Sofoklovoj Antigoni s ilustracijama nalik na Crash Course i Thug Notes.

Idealno za model obrnute uionice i nastavu na daljinu.

Autor: Ilija Bariši

Razred: 1. razred (i ponavljanje za maturu)

Tematsko podruje: Drama pobunjenog pojedinca

Ishod 1. sata: Uenik tumai knjievni tekst i propituje pitanje autoriteta u drami, ali i u svakodnevnom ivotu.

Ishod 2. sata: Uenik raspravlja o konzervativnom svjetonazoru u drami, ali i u suvremenoj Hrvatskoj


Poveznice:

1. Moe li autoritet biti nesiguran? || Sofoklo – Antigona || sadraj i analiza

https://www.youtube.com/watch?v=dtjPSbekihs

2. Pravednica ili samo konzervativka? || Sofoklo – Antigona || 2. dio || dodatna pojašnjenja

https://www.youtube.com/watch?v=LfPIYEUBx_0

a) sadraj prvog videa:

- kratak sadraj

- naješa i tipina tumaenja

- hibris

- katarza

- hamartija

- što to meni treba u ivotu

b) sadraj drugog videa:

- Antigona kao tragini junak

- pitanje slobodne volje i sudbine

- pogrešnost stava obaju protivnika (Hegelovo tumaenje)

- Antigona kao ena u patrijarhalnom društvu

- konzervativnost Antigoninih stavova (i samog Sofokla)

- aktualizacija

- problemska pitanja za vjebu

Ishodi:

SŠ HJ B.1.1. Uenik izraava svoj literarni doivljaj i objašnjava stav o knjievnom tekstu.

SŠ HJ B.1.2. Uenik razlikuje i opisuje knjievni tekst prema temi i anru na sadrajnoj i izraznoj razini i primjenjuje knjievnoteorijske pojmove.

SŠ HJ B.1.3. Uenik prepoznaje i opisuje knjievni tekst u knjievnopovijesnom, društvenom i kulturnom kontekstu.

SŠ HJ B.1.4. Uenik se stvaralaki izraava prema vlastitome interesu potaknut tekstom.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispii lanak Ispii lanak | Poalji prijatelju Poalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju