« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Što želimo za svakog našeg učenika:
da za njih nastava bude zanimljiva i poticajna kako bi maksimalno razvili vlastite potencijale
da tijekom školovanja iskuse neformalno učenje i izvanučioničko učenje više puta tijekom školske godine
da u toku svog školovanja ima barem jedno internacionalno iskustvo – komunikacija na stranom jeziku (natjecanja, e-twinning projekti), suradnja na stranom jeziku, putovanja izvan granica domovine, upoznavanje drugih kultura
da usvoje zdrave stilove života i osvijeste važnost vlastitih postupaka u borbi protiv klimatskih promjena
da aktivno sudjeluju u građanskom društvu Europe
da steknu iskustvo pomaganja drugima (volontiranje, suradničko učenje, humanitarni događaji)
Što želimo za svakog našeg nastavnika:
da se upoznaju s metodama rada u drugim zemljama i obogate nastavu novim metodičkim i pedagoškim pristupima
da usavrše znanje stranog jezika
U III. gimnaziji trenutno se provode dva Erasmus+ projekta:
KA 101 Learn for Life - L4L
KA229 Recentering Learning - The Four A's of Modern Life (Arts, Athletics, Academia and Autonomy)
Dana 1. rujna 2022. godine, obilježen je Erasmus+ dan u Trećoj sa sljedećim dnevnim redom:
1. Marijana Ivica, profesorica engleskog jezika: Izvješće o napretku projekta "Recentering learning" i planovima za narednu školsku godinu.
2. Zrinka Korbar, profesorica matematike: Izvješće s job shadowinga u školi Liceo Scientifico E. Amladi, smještenoj u Bitettu, u Italiji.
3. Nada Žalac, školska pedagoginja: Izvješće sa strukturiranog tečaja pod nazivom "Game based learning and gamification", održanom u Chaniji na Kreti, u Grčkoj.
4. Antonio Perić, profesor tjelesne i zdravstvene kulture: Radionica o izvanučioničkim aktivnostima prezentirana prema aktivnostima strukturiranog tečaja "Nature as a fantastic clasroom" održanom u Linkopingu u Švedskoj.
Po završetku Erasmus+ dana, školska psihologinja Ivana Delač osvrnula se na planove za Erasmus+ akreditaciju u školskoj godini 2022./2023. te je motivirala članove Nastavničkog vijeća koji još nisu sudjelovali na Erasmus+ mobilnostima da se uključe u planirane aktivnosti.