preskoči na sadržaj

III. gimnazija Zagreb

Login

U 100. godini...

Preporučujemo...

Kodiramo s eTwinningom

Kreativna lektira

Kreativna matematika

Smotra školskog filma

Kalendar
« Travanj 2026 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Izdvojeno

      

    

Learn for Life

Erasmus KA1 Learn for Life projekt je naš prvi Erasmus projekt.

Ideja projekta je da podizanjem stručnih, metodičkih, pedagoških, digitalnih, organizacijskih, jezičnih i multikulturalnih kompetencija sudionika, prenošenjem iskustva iz drugih obrazovnih sustava te stvaranjem temelja za suradnju na budućim projektima izravno utječemo na poboljšanje ključnih područja razvojnog plana.

Ciljevi: 

1. Jačanje metodičkih, pedagoških i digitalnih kompetencija nastavnika, stjecanje novih znanja i suvremenih spoznaja na području struke. 

2. Uvođenje pedagoških i tehnoloških inovacija u odgojno-obrazovni proces s naglaskom na individualizirani i inkluzivni pristup učeniku.  

3. Implementacija novih znanja i iskustava u fakultativne kurikulume. Novim znanjima i idejama stečenim tijekom provedbe projekta nadogradit ćemo i osuvremeniti školski kurikulum kako bi ponuda fakultativnih programa bila raznolikija, modernija i bliža potrebama i željama učenika. 

4. Uvođenje inovacija u rukovođenju školom i jačanje pozitivnog školskog ozračja.  

5. Razvoj i poboljšanje jezičnih, međukulturalnih i komunikacijskih kompetencija učenika i nastavnika te podizanje europske dimenzije škole. Približavanje cilju iz strategije škole da svaki učenik tijekom školovanja barem jednom iskusi suradnju i komunikaciju u međunarodnom okruženju.  

Aktivnosti u sklopu projekta:

U školi “Ystad Gymnasium”u Švedskoj psihologinja je promatrala njihove aktivnosti iz područja inkluzije učenika s teškoćama i inovativnih savjetodavnih praksi. 

U školu „Fatma Emin Kutvar Anadolu Lisesi“ u Turskoj je na aktivnosti promatranja rada zbog inovativnog učenja stranih jezika i raznolike ponude klubova za učenike bila nastavnica engleskog jezika. 

Nastavnica matematike je promatrala rad u školi „Liceo Scientifico Statale Edoardo Amaldi“ u Italiji koja integrira nastavu predmeta iz STEM područja. 

Profesorica njemačkog jezika sudjelovala je na tečaju COURSE FOR NON-NATIVE GERMAN TEACHERS u Beču, a tečaj NATURE AS A FANTASTIC CLASSROOM koji pokazuje različite metode učenja u prirodi te razmatra interdisciplinarni pristup u poučavanju i metode bazirane na iskustvenom učenju pohađao je nastavnik tjelesne i zdravstvene kulture u Linkopingu (Švedska). 

Umjesto odabranih tečaja koje nisu mogle pohađati zbog pandemije pedagoginja je odabrala GAME-BASED LEARNING AND GAMIFICATION na Kreti, a profesorica fizike tečaj  STEAM EDUCATION na Kreti.   

Ravnateljica je sudjelovala na tečaju EDUCATION IN FINLAND AND ESTONIA: ORIGINAL BEST PRACTICES BENCHMARKING koji je  kombiniran s posjetima školama u Finskoj i Estoniji.

preskoči na navigaciju