preskoči na sadržaj

III. gimnazija Zagreb

Login

U 100. godini...

Preporuujemo...

Kodiramo s eTwinningom

Kreativna lektira

Kreativna matematika

Smotra školskog filma

Kalendar
« Svibanj 2025 »
Po Ut Sr e Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani dogaaji

Izdvojeno

      

    

Learn for Life

Erasmus KA1 Learn for Life projekt je naš prvi Erasmus projekt.

Ideja projekta je da podizanjem strunih, metodikih, pedagoških, digitalnih, organizacijskih, jezinih i multikulturalnih kompetencija sudionika, prenošenjem iskustva iz drugih obrazovnih sustava te stvaranjem temelja za suradnju na buduim projektima izravno utjeemo na poboljšanje kljunih podruja razvojnog plana.

Ciljevi: 

1. Jaanje metodikih, pedagoških i digitalnih kompetencija nastavnika, stjecanje novih znanja i suvremenih spoznaja na podruju struke. 

2. Uvoenje pedagoških i tehnoloških inovacija u odgojno-obrazovni proces s naglaskom na individualizirani i inkluzivni pristup ueniku.  

3. Implementacija novih znanja i iskustava u fakultativne kurikulume. Novim znanjima i idejama steenim tijekom provedbe projekta nadogradit emo i osuvremeniti školski kurikulum kako bi ponuda fakultativnih programa bila raznolikija, modernija i blia potrebama i eljama uenika. 

4. Uvoenje inovacija u rukovoenju školom i jaanje pozitivnog školskog ozraja.  

5. Razvoj i poboljšanje jezinih, meukulturalnih i komunikacijskih kompetencija uenika i nastavnika te podizanje europske dimenzije škole. Pribliavanje cilju iz strategije škole da svaki uenik tijekom školovanja barem jednom iskusi suradnju i komunikaciju u meunarodnom okruenju.  

Aktivnosti u sklopu projekta:

U školi “Ystad Gymnasium”u Švedskoj psihologinja je promatrala njihove aktivnosti iz podruja inkluzije uenika s teškoama i inovativnih savjetodavnih praksi. 

U školu „Fatma Emin Kutvar Anadolu Lisesi“ u Turskoj je na aktivnosti promatranja rada zbog inovativnog uenja stranih jezika i raznolike ponude klubova za uenike bila nastavnica engleskog jezika. 

Nastavnica matematike je promatrala rad u školi „Liceo Scientifico Statale Edoardo Amaldi“ u Italiji koja integrira nastavu predmeta iz STEM podruja. 

Profesorica njemakog jezika sudjelovala je na teaju COURSE FOR NON-NATIVE GERMAN TEACHERS u Beu, a teaj NATURE AS A FANTASTIC CLASSROOM koji pokazuje razliite metode uenja u prirodi te razmatra interdisciplinarni pristup u pouavanju i metode bazirane na iskustvenom uenju pohaao je nastavnik tjelesne i zdravstvene kulture u Linkopingu (Švedska). 

Umjesto odabranih teaja koje nisu mogle pohaati zbog pandemije pedagoginja je odabrala GAME-BASED LEARNING AND GAMIFICATION na Kreti, a profesorica fizike teaj  STEAM EDUCATION na Kreti.   

Ravnateljica je sudjelovala na teaju EDUCATION IN FINLAND AND ESTONIA: ORIGINAL BEST PRACTICES BENCHMARKING koji je  kombiniran s posjetima školama u Finskoj i Estoniji.

preskoči na navigaciju