« Oujak 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | e | Pe | Su | Ne |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Erasmus KA1 Learn for Life projekt je naš prvi Erasmus projekt.
Ideja projekta je da podizanjem strunih, metodikih, pedagoških, digitalnih, organizacijskih, jezinih i multikulturalnih kompetencija sudionika, prenošenjem iskustva iz drugih obrazovnih sustava te stvaranjem temelja za suradnju na buduim projektima izravno utjeemo na poboljšanje kljunih podruja razvojnog plana.
Ciljevi:
1. Jaanje metodikih, pedagoških i digitalnih kompetencija nastavnika, stjecanje novih znanja i suvremenih spoznaja na podruju struke.
2. Uvoenje pedagoških i tehnoloških inovacija u odgojno-obrazovni proces s naglaskom na individualizirani i inkluzivni pristup ueniku.
3. Implementacija novih znanja i iskustava u fakultativne kurikulume. Novim znanjima i idejama steenim tijekom provedbe projekta nadogradit emo i osuvremeniti školski kurikulum kako bi ponuda fakultativnih programa bila raznolikija, modernija i blia potrebama i eljama uenika.
4. Uvoenje inovacija u rukovoenju školom i jaanje pozitivnog školskog ozraja.
5. Razvoj i poboljšanje jezinih, meukulturalnih i komunikacijskih kompetencija uenika i nastavnika te podizanje europske dimenzije škole. Pribliavanje cilju iz strategije škole da svaki uenik tijekom školovanja barem jednom iskusi suradnju i komunikaciju u meunarodnom okruenju.
Aktivnosti u sklopu projekta:
U školi “Ystad Gymnasium”u Švedskoj psihologinja je promatrala njihove aktivnosti iz podruja inkluzije uenika s teškoama i inovativnih savjetodavnih praksi.
U školu „Fatma Emin Kutvar Anadolu Lisesi“ u Turskoj je na aktivnosti promatranja rada zbog inovativnog uenja stranih jezika i raznolike ponude klubova za uenike bila nastavnica engleskog jezika.
Nastavnica matematike je promatrala rad u školi „Liceo Scientifico Statale Edoardo Amaldi“ u Italiji koja integrira nastavu predmeta iz STEM podruja.
Profesorica njemakog jezika sudjelovala je na teaju COURSE FOR NON-NATIVE GERMAN TEACHERS u Beu, a teaj NATURE AS A FANTASTIC CLASSROOM koji pokazuje razliite metode uenja u prirodi te razmatra interdisciplinarni pristup u pouavanju i metode bazirane na iskustvenom uenju pohaao je nastavnik tjelesne i zdravstvene kulture u Linkopingu (Švedska).
Umjesto odabranih teaja koje nisu mogle pohaati zbog pandemije pedagoginja je odabrala GAME-BASED LEARNING AND GAMIFICATION na Kreti, a profesorica fizike teaj STEAM EDUCATION na Kreti.
Ravnateljica je sudjelovala na teaju EDUCATION IN FINLAND AND ESTONIA: ORIGINAL BEST PRACTICES BENCHMARKING koji je kombiniran s posjetima školama u Finskoj i Estoniji.