« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | e | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ciljevi:
Dan otvorenih vrata Erasmus kluba odrat e se u etvrtak 10.10.2024.g. od 13:30 do 14:30 sati u sveanoj dvorani. Uenici sudionici prošlogodišnjih Erasmus projekata predstavit e projekte u kojima su sudjelovali, a zainteresirani uenici e dobiti informacije o nainu rada Erasmus kluba ove školske godine te poveznicu na motivacijski upitnik ijim se ispunjavanjem mogu ulaniti u klub. Na mobilnosti koje se planiraju u ovoj školskoj godini moi e putovati samo uenici koji su lanovi kluba, a upitnik za ulanjenje bit e dostupan samo tijekom tog dana, pa sve zainteresirane uenike (i nastavnike) pozivamo da dou na ovaj dogaaj, prije ili nakon nastave.
Profesorica Ivana Dela je od 15. do 21. travnja 2024.g. bila na Erasmus treningu „Imagination Grove: Realms of Imagination“ u Svetom Martinu na Muri, u organizaciji neprofitnih organizacija Lumen iz Ludbrega i HEureka Generator iz Poljske. Trening je okupio strunjake koji rade s mladima iz Hrvatske, Litve, Poljske, Portugala, Rumunjske, Srbije i Turske, a ukljuivao je razne aktivnosti vezane uz pripremu zabavnih i edukativnih igara uloga koje se mogu koristiti u radu s djecom i mladima. Ova se edukacija odlino uklopila u ciljeve Erasmus projekta „(Role)play and learn: LARP as an educational tool“ i predstavlja odlian temelj za daljnje aktivnosti u tom projektu – izradu vlastitih edukativnih LARP igara za uenike Tree i šire.
U subotu 13. travnja 2024.g., grupa od 17 uenika (i jedne nastavnice, Ive Starevi) je u sveanoj dvorani odigrala LARP (igru s uivljavanjem u uloge) „Spellbound“. Ovu su aktivnost u sklopu preventivnog programa "Geekovi Tree na putu do sree" i Erasmus projekta „(Role)play and learn – LARP as an educational tool“, koji je dio Erasmus akreditacije Tree, organizirale profesorice Ivana Dela, Katarina Essert i Zrinka Gracin, a uenici su se odlino zabavili uivljavajui se u uloge uenika i nastavnika u arobnjakoj školi i istraujui raznorazne misterije dostojne Harryja Pottera. Autori igre „Spellbound“ su kreativci iz tvrtke Freeform Games, a s obzirom da su svi ukljueni uenici izrazili elju za daljnjim sudjelovanjem u ovakvim igrama, koje imaju vrlo velik edukativni potencijal i korisne su za razvijanje širokog spektra vještina, profesorice e ih nastaviti organizirati.
Uenici Tree od 7. do 13. travnja 2024. sudjelovali su u grupnoj mobilnosti u Ciezi u Španjolskoj, u sklopu Erasmus akreditacije i projekta "Think green be fit".
U sklopu Erasmus akreditacije i projekta "(Role)play and learn - LARP as an educational tool", Trea je prošli tjedan bila domain grupi uenika i nastavnika iz nizozemske škole Fortes Lyceum, koja je ugostila našu grupu prije dva mjeseca. Tjedan je bio ispunjen raznim aktivnostima - osim upoznavanja škole i obilaska centra Zagreba, uenici i nastavnici su posjetili Muzej iluzija, a u suradnji s tvrtkom Terrible Creations, odigrali su LARP igru "Tombstone", kroz koji su u povijesnom okruju Divljeg zapada u 19. stoljeu rješavali razne probleme, razvijali vještine pregovaranja i uzajamnu suradnju. Posjetili su dvorac Veliki Tabor i Varadin, gdje su odigrali zabavnu Cluecity escape igru "Tajno društvo", a jedan su dan proveli i u Karlovcu gdje su obišli novootvoreni Experience centar Nikole Tesle i slatkovodni akvarij Aquatiku. Tjedan je završio radionicom izrade koncepata za vlastite LARP igre, te sastankom Erasmus kluba i dodjelom certifikata - ali i dogovorima za nastavak suradnje i idue školske godine.
Više detalja o aktivnostima i fotografije pronaite na padletu:
Od 18. do 26. studenog još jedna grupa Erasmusovaca iz Tree provela je nezaboravan tjedan u Gorinchemu u Nizozemskoj. U školi Fortes Lyceum u sklopu našeg Erasmus projekta "(Role)play & Learn – LARP as an educational tool" sudjelovali su u raznim zanimljivim aktivnostima poput City escape igre u Bredi, potrazi za umjetnošu skrivenom u ciglama Gorinchema i LARP igri "Spellbound" na temu škole magije. Osim navedenih aktivnosti, koje su osmišljene posebno za ispunjavanje ciljeva ovog projekta, uenici su s profesoricama Katarinom Essert i Ivanom Dela, kao i svojim nizozemskim kolegama te uenicima dviju talijanskih i jedne španjolske škole, posjetili Amsterdam u kojem su razgledali Rijksmuseum i brodom plovili kanalima, a obišli su i vjetrenjae Kinderdijka te farmu Kuiper, gdje su mogli isprobati razliite vrste nizozemskih sireva. U cilju vee odrivosti, naša je grupa putovala autobusom i vlakom, što je bilo novo iskustvo koje im je omoguilo i dodatnih nekoliko sati u Amsterdamu, kao i dodatan dan u Beu te obilazak tog grada i Prirodoslovnog muzeja.
Više detalja, kao i fotografije, moete pronai na padletu:
U subotu 4.11.2023.g., šesnaestero uenika ukljuenih u projekt "(Role)play and learn – LARP as an educational tool" u okviru Erasmus akreditacije s profesoricama Ivanom Dela i Katarinom Essert odigralo je svoj prvi LARP - igru s uivljavanjem u uloge. U organizaciji tvrtke Terrible Creations iz Zagreba, specijalizirane za osmišljavanje i provedbu igara s uivljavanjem u uloge, odigrali su igru "Famiglia Bonifacio: Speakeasy" koja se tematski bavi sukobom dviju mafijaških obitelji u Americi u doba prohibicije, i pritom se dobro zabavili, a u tome im je pomogla i bivša uenica Tree Chiara Pumper, sad lanica Terrible Creationsa.
Igre s uivljavanjem u uloge nude nesvakidašnje, jedinstveno i intenzivno iskustvo koje jaa grupnu koheziju i povezanost lanova grupe. Kroz igre iji ishod ovisi o odlukama i djelovanju svih koji su u njih ukljueni osvještavaju se jake strane i slabosti lanova grupe unutar specifinih situacija, poput donošenja odluka, pregovaranja, upravljanja vremenom i resursima te jaanje empatije. Mogu posluiti kao alat za intuitivnije usvajanje novih znanja, poticanje kreativnog razmišljanja i suradnje, usmjeravanje na timski rad i interakciju, rješavanje problema i ostvarivanje ciljeva na zabavan nain, pa stoga imaju velik edukativni potencijal.
U sklopu projekta, osmero uenika u pratnji profesorica Dela i Essert 18.11.2023. putuju na mobilnost u školu Fortes Lyceum u Nizozemsku, gdje e svoje LARP iskustvo podijeliti s uenicima i nastavnicima te škole.
Ove godine III. gimnazija sudjelovala je na "Farm to Fork Festivalu" koji je organiziran kao završno predstavljanje projekta "DG FARMER - Digital education within the Farm to Fork strategy" financiranog iz Erasmus+ programa.
Uenici III. gimnazije, sudionici projekta “STEAM and Ecology” zajedno s kolegama uenicima i nastavnicima škole CDP Greguerias iz Španjolske upoznali su se s aktivnostima hidroponskog uzgoja zainskog bilja koje se provodi u
sklopu projekta. Isto tako, ranije ove godine, prof. Mateja Miklei Hendelja pristupila je radionici te na kraju i završnoj konferenciji navedenog projekta koja se odrala na Agronomskom fakultetu Sveuilišta u Zagrebu. Pritom, okupljeni strunjaci iz podruja obrazovanja i poljoprivrede raspravili su o aktualnim izazovima s kojima se susreu, a uzorkovani su prvenstveno utjecajem klimatskih promjena. Radionica je bila namijenjena nastavnicima srednjih škola, uz implementaciju kreiranih nastavnih sadraja vezanih uz strategiju od polja do stola, odnosno odrivih praksi u poljoprivredno-prehrambenim sustavima. Izraeni materijali potiu razvijanje digitalno informacijskih vještina uenika i nastavnika te uenje novih sadraja uz drugaiji pristup. Materijali su dostupni putem platforme za e-uenje Merlin, vidljivi na poveznici https://dgfarmer.projectlibrary.eu/. Projekt podrava zelenu politiku naše
škole, a skladno tome dogovaramo i nastavak suradnje sa strunjacima s Agronomskog fakulteta.
Grupa uenika Tree, u pratnji profesorice Ivane Jerkovi i ravnateljice Darke Sudarevi, ovaj tjedan provodi na mobilnosti u školi IES Alpajes u gradu Aranjuezu u Španjolskoj, u sklopu Erasmus akreditacije i projekta "Teaching the machines: An introduction to AI". Njihove dojmove i iskustva moete pratiti na padletu:
Dan otvorenih vrata Erasmus kluba Tree odrat e se u etvrtak 28.9.2023. od 13:15 do 14:00 sati u sveanoj dvorani. Svi uenici zainteresirani za sudjelovanje u radu Erasmus kluba pozvani su da dou poslušati Erasmus iskustva dosadašnjih lanova i doznaju informacije o nainu rada kluba u ovoj školskoj godini i projektima koji se pripremaju, te ispune motivacijski prijavni upitnik koji je preduvjet za prikljuivanje klubu.