« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Jedan od strateških ciljeva III. gimnazije kontinuirano je podizanje kvalitete nastave. Stručnim usavršavanjima u obliku predavanja, seminara i radionica educiramo svoje nastavnike te ih potičemo da svoje znanje podijele s kolegama.
Profesorica Ivana Delač je od 15. do 21. travnja 2024.g. bila na Erasmus treningu „Imagination Grove: Realms of Imagination“ u Svetom Martinu na Muri, u organizaciji neprofitnih organizacija Lumen iz Ludbrega i HEureka Generator iz Poljske. Trening je okupio stručnjake koji rade s mladima iz Hrvatske, Litve, Poljske, Portugala, Rumunjske, Srbije i Turske, a uključivao je razne aktivnosti vezane uz pripremu zabavnih i edukativnih igara uloga koje se mogu koristiti u radu s djecom i mladima. Ova se edukacija odlično uklopila u ciljeve Erasmus projekta „(Role)play and learn: LARP as an educational tool“ i predstavlja odličan temelj za daljnje aktivnosti u tom projektu – izradu vlastitih edukativnih LARP igara za učenike Treće i šire.
U petak, 10 studenoga, održan je završni susret školske supervizije na kojemu je sudjelovala i naša ravnateljica. Ovaj susret posljednji je u nizu višegodišnjeg programa "Jačanje kompetencija u radu s mladima/ Profesor sam - pomozite" koji su vodile mr. sc. Andreja Radić i mr. sc. Lucija Sabljić iz Nastavnog zavoda za javno zdravstvo "Dr. Andrija Štampar". Stalne sudionice supervizijskog tima bile su profesorice Katica Kosić i Ljubica Kostanić te stručne suradnice pedagoginja Nada Žalac i psihologinja Ivana Delač (ranije i knjižničarka Natalija Živković). Supervizijski susreti održavali su se jednom mjesečno kroz četiri školske godine, počevši od školske godine 2019./2020. i zaključno sa školskom godinom 2022./2023. Supervizija je uvelike pomogla članicama supervizijskog tima kao oblik podrške u rješavanju problema iz odgojno-obrazovnog procesa te kao oblik stručnog usavršavanja u okviru istraživanja i promišljanja o vlastitom iskustvu, izborima i postupcima.