« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | e | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Jedan od strateških ciljeva III. gimnazije kontinuirano je podizanje kvalitete nastave. Strunim usavršavanjima u obliku predavanja, seminara i radionica educiramo svoje nastavnike te ih potiemo da svoje znanje podijele s kolegama.
Profesorica Ivana Dela je od 15. do 21. travnja 2024.g. bila na Erasmus treningu „Imagination Grove: Realms of Imagination“ u Svetom Martinu na Muri, u organizaciji neprofitnih organizacija Lumen iz Ludbrega i HEureka Generator iz Poljske. Trening je okupio strunjake koji rade s mladima iz Hrvatske, Litve, Poljske, Portugala, Rumunjske, Srbije i Turske, a ukljuivao je razne aktivnosti vezane uz pripremu zabavnih i edukativnih igara uloga koje se mogu koristiti u radu s djecom i mladima. Ova se edukacija odlino uklopila u ciljeve Erasmus projekta „(Role)play and learn: LARP as an educational tool“ i predstavlja odlian temelj za daljnje aktivnosti u tom projektu – izradu vlastitih edukativnih LARP igara za uenike Tree i šire.
U petak, 10 studenoga, odran je završni susret školske supervizije na kojemu je sudjelovala i naša ravnateljica. Ovaj susret posljednji je u nizu višegodišnjeg programa "Jaanje kompetencija u radu s mladima/ Profesor sam - pomozite" koji su vodile mr. sc. Andreja Radi i mr. sc. Lucija Sablji iz Nastavnog zavoda za javno zdravstvo "Dr. Andrija Štampar". Stalne sudionice supervizijskog tima bile su profesorice Katica Kosi i Ljubica Kostani te strune suradnice pedagoginja Nada alac i psihologinja Ivana Dela (ranije i knjiniarka Natalija ivkovi). Supervizijski susreti odravali su se jednom mjeseno kroz etiri školske godine, poevši od školske godine 2019./2020. i zakljuno sa školskom godinom 2022./2023. Supervizija je uvelike pomogla lanicama supervizijskog tima kao oblik podrške u rješavanju problema iz odgojno-obrazovnog procesa te kao oblik strunog usavršavanja u okviru istraivanja i promišljanja o vlastitom iskustvu, izborima i postupcima.