« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U subotu 4. svibnja održana je treća faza zajedničkog jezičnog projekta učenika naše škole i Osnovne škole Dragutina Domjanića uz podršku profesorica Maje Ilić Makar i Kristine Kraljević. Dok su se u prvim dvjema fazama učenici bavili prikupljanjem jezične građe i njezinim usustavljivanjem, u trećoj su se fazi odlučili susresti i usporediti prikupljeni materijal. Cilj je ovog jezičnog projekta otkriti opada li, stagnira ili raste uporaba tuđica u učeničkom žargonu te koliko se međusobno razlikuju. Budući da su osnovnoškolci došli k nama u posjet, za početak su ih „stručni vodiči“ proveli školom, a onda je započeo dio zbog kojega su se okupili. Obje grupe učenika imale su liste svojih tuđica poredanih po abecedi koje su sakupili učenici. Uspoređujući riječi u tablicama, učenici su zasad shvatili da srednjoškolci upotrebljavaju mnogo više tuđica u svakodnevnom govoru od osnovnoškolaca, da se mnoge riječi ponavljaju, ali i da postoje neke razlike. Sada slijedi četvrta faza u kojoj će se prikupljena građa pomnije analizirati, donijeti zaključci i sastaviti zajednički rječnik.
Katja Ljubičić, 3. f