« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U subotu 4.11.2023.g., šesnaestero učenika uključenih u projekt "(Role)play and learn – LARP as an educational tool" u okviru Erasmus akreditacije s profesoricama Ivanom Delač i Katarinom Essert odigralo je svoj prvi LARP - igru s uživljavanjem u uloge. U organizaciji tvrtke Terrible Creations iz Zagreba, specijalizirane za osmišljavanje i provedbu igara s uživljavanjem u uloge, odigrali su igru "Famiglia Bonifacio: Speakeasy" koja se tematski bavi sukobom dviju mafijaških obitelji u Americi u doba prohibicije, i pritom se dobro zabavili, a u tome im je pomogla i bivša učenica Treće Chiara Pumper, sad članica Terrible Creationsa.
Igre s uživljavanjem u uloge nude nesvakidašnje, jedinstveno i intenzivno iskustvo koje jača grupnu koheziju i povezanost članova grupe. Kroz igre čiji ishod ovisi o odlukama i djelovanju svih koji su u njih uključeni osvještavaju se jake strane i slabosti članova grupe unutar specifičnih situacija, poput donošenja odluka, pregovaranja, upravljanja vremenom i resursima te jačanje empatije. Mogu poslužiti kao alat za intuitivnije usvajanje novih znanja, poticanje kreativnog razmišljanja i suradnje, usmjeravanje na timski rad i interakciju, rješavanje problema i ostvarivanje ciljeva na zabavan način, pa stoga imaju velik edukativni potencijal.
U sklopu projekta, osmero učenika u pratnji profesorica Delač i Essert 18.11.2023. putuju na mobilnost u školu Fortes Lyceum u Nizozemsku, gdje će svoje LARP iskustvo podijeliti s učenicima i nastavnicima te škole.