2021-01-19 10:51:59

Analiza filma

Upute za samostalnu učeničku analizu filma. Detaljne smjernice u prilogu su u PDF formatu. Za više informacija i nastavak, kliknite na "opširnije".

Autor: Ilija Barišić

Razred: 1. razred (ali može i za 2., 3. i 4. razred)

Tematsko područje: Ovisi o filmu koji je učenik izabrao - može u sve teme.

Ishod sata: Učenik analizira film.

Koraci

1. korak - odaberite film koji želite analizirati. (Osim ako morate pisati o filmu koji vam je zadan.)

2. korak - proučite što se od vas traži u analizi.

Prije gledanja filma pročitajte smjernice za analizu da biste se mogli usredotočiti na elemente koji će se od vas tražiti. Smjernice za analizu nalaze se u prilogu.

3. korak - pogledajte film.

Tijekom gledanja filma možete bilježiti neka svoja zapažanja, a možete ih i zapisati odmah nakon što ste pogledali film (osobito ako ste film gledali u kinu i niste mogli bilježiti odmah, za vrijeme gledanja).

4. korak - napišite analizu služeći se smjernicama i uputama (u prilogu).

 

Vrednovanje:

Nakon što predaju analizu filma, učenici će biti ocijenjeni. Kriteriji za ocjenjivanje:

1. Slijeđenje smjernica: 

- analiza svrhe filma

- interpretacija poruke i zaključci kome je ona namijenjena

- istraživanje na koje je jezične, vizualne, auditivne i audiovizualne načine oblikovan film i koje su funkcije tih odabira

- prosudba kako informacije, ideje, stavovi i mišljenja prikazani u filmu utječu na svakodnevni život primatelja

2. Smislenost, logičnost i argumentiranost tvrdnji

3. Pravilna kompozicija i logičan slijed izlaganja

4. Poštivanje pravopisne i gramatičke norme standardnoga jezika.

 

Ishodi:

SŠ HJ C.1.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na svakodnevni život primatelja.

SŠ HJ C.1.2 Učenik analizira tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet.


III. gimnazija Zagreb