2021-01-19 10:51:59 Analiza filma Upute za samostalnu učeničku analizu filma. Detaljne smjernice u prilogu su u PDF formatu. Za više informacija i nastavak, kliknite na "opširnije". Autor: Ilija Barišić Razred: 1. razred (ali može i za 2., 3. i 4. razred) Tematsko područje: Ovisi o filmu koji je učenik izabrao - može u sve teme. Ishod sata: Učenik analizira film. Koraci 1. korak - odaberite film koji želite analizirati. (Osim ako morate pisati o filmu koji vam je zadan.) 2. korak - proučite što se od vas traži u analizi. Prije gledanja filma pročitajte smjernice za analizu da biste se mogli usredotočiti na elemente koji će se od vas tražiti. Smjernice za analizu nalaze se u prilogu. 3. korak - pogledajte film. Tijekom gledanja filma možete bilježiti neka svoja zapažanja, a možete ih i zapisati odmah nakon što ste pogledali film (osobito ako ste film gledali u kinu i niste mogli bilježiti odmah, za vrijeme gledanja). 4. korak - napišite analizu služeći se smjernicama i uputama (u prilogu).
Vrednovanje: Nakon što predaju analizu filma, učenici će biti ocijenjeni. Kriteriji za ocjenjivanje: 1. Slijeđenje smjernica: - analiza svrhe filma - interpretacija poruke i zaključci kome je ona namijenjena - istraživanje na koje je jezične, vizualne, auditivne i audiovizualne načine oblikovan film i koje su funkcije tih odabira - prosudba kako informacije, ideje, stavovi i mišljenja prikazani u filmu utječu na svakodnevni život primatelja 2. Smislenost, logičnost i argumentiranost tvrdnji 3. Pravilna kompozicija i logičan slijed izlaganja 4. Poštivanje pravopisne i gramatičke norme standardnoga jezika.
Ishodi: SŠ HJ C.1.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na svakodnevni život primatelja. SŠ HJ C.1.2 Učenik analizira tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet. |
III. gimnazija Zagreb |