III. gimnazija Zagreb

Izdvojeno

Novosti
Državno prvenstvo
Autor: Magdalena Margić, 10. 5. 2014.

Naše četiri sportske ekipe plasirale su se na državno školsko prvenstvo, a u Zagreb smo se vratili s tri zlatne medalje i jednom srebrnom. U Poreču smo proveli tri predivna dana koje je popratilo čak i dobro vrijeme bez obzira na to što su za 1. maj najavljivali neverine.

U svakoj se sportskoj kategoriji natjecalo po šest srednjih škola iz šest različitih regija.

1. DAN
Putovanje do Poreča nije započelo baš sretno jer su se čak dva autobusa (uključujući i naš) pokvarila te smo u Ravnoj Gori čekali skoro dva sata da nam pošalju nove. Ipak smo uspjeli stići u Hotel Delfin, u Zelenoj laguni. Nakon što smo obavili zajedničko slikanje, uslijedila je večera te odmaranje u sobama dok su se neki rastrčavali lagano (naravno, govorimo o našoj kros ekipi kojoj ponosnoj pripadam i ja).

Ceremonija otvaranja
Započela je u 19.45 u dvorani Intersport nedaleko od hotela. Na toj svečanosti predstavnici svakog sporta sudjelovali su u mimohodu iza natpisa na kojem je pisala njihova županija. Uslijedio je govor predsjednika Školskog športskog saveza te smo pogledali plesnu točku, mažoretkinje i mađioničara Luku Vidovića. Nakon svih točaka imali smo prigodu pogledati light show na techno remixe. Po završetku dio ekipe je otišao do hotela pa kasnije do grada malo se prošetati ili pogledati utakmicu preko malih ekrana, dok su drugi ostali na snimanju još jedne verzije hrvatskog spota za Happy.

2. DAN
Započinju natjecanja.

KROS
Voditelj: Srećko Malbašić, prof.
Lokacija: Plava laguna
Medalja: zlatna

Nakon poprilično ranog doručka krenule smo na stazu udaljenu 500-tinjak metara od hotela. Obišle smo naše "borilište" nekoliko puta. Moram naglasiti da su nas još dan ranije počeli proglašavati favoritkinjama. Naše protivnice predstavljale su gradove: Slatinu, Vinkovce, Velu Luku, Delnice i Sisak. Zagrijale smo se, napravile ubrzanja te je ubrzo uslijedio pucanj za start i to u 9:45. Trebale smo otrčati krug od 1000 m te još jedan manji od 600 m. Složne kao prava ekipa držale smo se zajedno cijelu utrku te smo zato i postigle visoka mjesta. Na ukupnom poretku osvojile smo visoka 64 boda i to 6 bodova više od prošlogodišnjih državnih prvakinja iz Slatine. Djevojke, ja vam od srca čestitam i drago mi je što smo kao ekipa pokazale i obranile izjave svih onih koji su vjerovali u nas i prijevremeno govorili da smo sigurne državne prvakinje. Ponajviše je to naš dragi profesor Mate Banovac koji je to izjavljivao cijelu godinu. Na poticajnim riječima i dobroj suradnji moram zahvaliti i našem voditelju Srećku Malbašiću.

Pojedinačni poredak:
2. Anica Šiško
3. Sara Vidaković
6. Maja Marija Pravdić

ATLETIKA
Voditelj: Mato Banovac, prof.
Lokacija: Gradski stadion grada Poreča
Medalja: srebrna

Naši momci nažalost nisu uspjeli obraniti titulu državnih prvaka. Cijelo atletsko natjecanje pratila je sparina pred pljusak koji nas je ohladio tijekom dodjele medalja i pehara. Pobjedu u ukupnom poretku odnijela je srednja škola iz Vinkovaca, a III. gimnazija je osvojila visoko drugo mjesto s osvojenih 99 bodova.

Pojedinačni poredak:

(11 bodova)
6. Jakov Vrdoljak 12.84
9. Sandro Đonlić  11.44

Štafeta 4x100m (11 bodova)
Dilić, Đukić, Margarin, Leko 46.55

KOŠARKA
Mladići

Voditeljica: Ana Čačić, prof.
Lokacija: Dvorana Žatika
Medalja: zlatna

Košarkaši su odigrali ukupno četiri utakmice i naravno u svakoj su dominirali s velikom razlikom. Protivnici III. gimnazije dolazili su iz gradova: Šibenik, Pula, Samobor, Osijek i Čakovec. Treća je odigrala prva dva kola prvi dan natjecanja.

I. KOLO
III. GIMNAZIJA - EKONOMIST Pula 53:29 (13:9 ; 16:4 ; 14:7 ; 10:9)

II. KOLO
III. GIMNAZIJA - GIMNAZIJALAC Šibenik 81:50
(25:15 ; 17:11 ; 23:4 ; 16:20)

Djevojke
Voditelj: Antonio Perić, prof.
Lokacija: Dvorana Žatika
Medalja: zlatna

Naše djevojke također su dominirale u svakoj odigranoj utakmici i nastavile niz titule državnih prvaka košarke u ženskoj konkurenciji. Protivnice su dolazile iz gradova: Pazin, Koprivnica, Požega, Split i Zaprešić. Prvi dan natjecanja, Treća je odigrala dvije utakmice grupe A.

I. KOLO
III. GIMNAZIJA - GIMNAZIJALAC Koprivnica 58:32
(18:2 ; 15:14 ; 8:6 ; 17:10)

II. KOLO
III. GIMNAZIJA - EKONOMIK Požega
35:23 (14:3 ; 4:8 ; 6:6 ; 11:6)

Nakon svih odigranih utakmica, svi smo se zajedno uputili shuttle autobusom do hotela na ručak. Poslije ručka imali smo slobodno vrijeme koje smo iskoristili za kupanje u hotelskom bazenu i moru. Inače, voda je bila predivna. Poslije večere krenuli smo po Poreču, malo južnije od hotela, svi zajedno malo se zabaviti.

3. DAN

Nakon doručka krenulo je pakiranje stvari te smo se uputili na poluzavršnice košarke koje se održalo u dvorani Žatika. Pobijedili smo u oba polufinala, a onda s nestrpljenjem čekali završne utakmice. Pobjedama u finalu osigurali smo dva zlata i mogućnost odlaska na Svjetsko školsko prvenstvo u Francusku.

Čestitam svim natjecateljima koji su bili na državnom prvenstvu školskih športskih društava 2014. godine te posebno čestitam našim voditeljima i ravnatelju koji su vjerovali u nas i bodrili nas stalno. Iskreno ću reći, najveća konkurencija je u našem gradu u svim sportovima, a kad dođemo na državno odmah sve lakše teče.

Muška košarka
POLUFINALE

III. GIMNAZIJA - SAMOBORAC Samobor 64:37
(23:11 ; 19:14 ; 15:9 ; 8:3)

FINALE
III. GIMNAZIJA - EKONOMIST Pula
71:43 (19:8 ; 23:11 ; 12:10 ; 17:14)

Ženska Košarka
POLUFINALE

III. GIMNAZIJA - BAN Zaprešić
53:32 (13:9 ; 14:4 ; 11:12 ; 15:7)

FINALE
III. GIMNAZIJA - SREDNJOŠKOLAC Pazin 61:44 (14:19 ; 16:6 ; 16:5 ; 15:14)